Dodací podmínky a způsob platby
Zde se dozvíte, jakým způsobem zboží dodáme a jak u nás můžete platit.
Zaslání zboží
Zboží, které má být zasláno zásilkovou službou, musí být potvrzeno prodejcem. Zákazník e-mailem obdrží automatické potvrzení přijetí objednávky. Touto zprávou dáváme na vědomí zákazníkovi, že se na objednávce pracuje. Tímto okamžikem je uzavřena kupní smlouva. Kromě automatického potvrzení přijetí objednávky, dostane zákazník upozornění od dopravce, že byla zásilka předána zásilkové službě a kdy bude doručována.
Dodáváme zboží v rámci České republiky.
Dodací lhůta
Objednané zboží bude dle jeho dostupnosti a provozních možností prodejce dodáno v co nejkratší době zásilkovou službou dle doby dodání uvedené u každého produktu od závazného potvrzení objednávky. Zboží se považuje za dodané doručením na adresu, kterou zákazník stanovil v objednávce.
V době zvýšeného zájmu o produkty se dodací lhůta může prodloužit.
Způsob uhrazení ceny za zboží a doprava
Zákazník má na výběr ze dvou způsobů úhrady kupní ceny za zboží:
- zboží je možné v plné výši zaplatit bankovním převodem
- vkladem hotovosti na bankovní účet
Zásilka se zbožím nebude obsahovat daňový doklad. Daňový doklad vám pošleme elektronicky.
Zboží je dodáváno od zahraničních dodavatelů se zaměřením na nejvyšší kvalitu a cenu. Tím, že dodáváme zboží přímo od zahraničních dodavatelů na míru Vaší objednávky Vám můžeme nabídnout ty nejlepší ceny za produkty uvedené v našem eshopu.
Doručovatel | Cena dopravy | Obvyklá doba dodání |
Česká pošta - Balíkovna | 69 Kč | 10-40 pracovních dní (max. 90 dní) |
Česká pošta - Balík na Poštu | 89 Kč | 10-40 pracovních dní (max. 90 dní) |
Česká pošta - Balík do ruky | 99 Kč | 10-40 pracovních dní (max. 90 dní) |
Upozorňujeme, že dodací podmínky se mohou lišit v závislosti na daném produktu.
80% zásilek je doručeno do 30 dní
15% zásilek je doručeno do 60 dní
5% zásilek je doručeno do 60-90 dní
Pozn. Zboží je objednáváno přímo u výrobce a proto jsme schopni Vám nabídnout nejlepší ceny na trhu ve velmi vysoké kvalitě v těchto dodacích podmínkách.
Převzetí zboží
Doporučujeme prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu zásilky, sepište za přítomnosti dopravce záznam o poškození zásilky a nechte si tuto skutečnost potvrdit dopravcem. V případě poškození samotného zboží zákazníkovi bude poskytnuta sleva nebo bude zasláno nové zboží.
Podepsáním přepravního listu přepravci zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. Doporučujeme si zkontrolovat, zda došlo veškeré objednané zboží a jejich množství v pořádku a to nejpozději do 3 dnů od převzetí zboží. Na pozdější reklamace tohoto rázu nebude brán zřetel.
Komunikace mezi zákazníkem a prodejcem
Komunikace mezi zákazníkem a prodejcem probíhá elektronickou poštou na email: info@shoptik.cz nebo využitím kontaktního formuláře:
Tyto dodací podmínky jsou účinné ode dne 1.1.2023